"Momentul iPod", dupa cum numeste Vince Cerf, laureat, printre altele al premiului Turing momentul in care tuturor le va fi clar ca televiziunea e "dead media", se apropie.
Evanghelistul-sef si totodata vicepresedintele Google isi detaliaza afirmatiile, adaugand ca mai mult de 85% din continutul video pe care il vizionam este pre-inregistrat, ceea ce il transforma intr-un produs downloadabil (deci, accesibil) oricand si oricui. In urmatorii 4 ani numarul de clipuri vizionate pe net va creste de patru ori iar tendinta generala e ca durata acestora sa devina mai mare, pe masura ce arhitectura retelei permite streaming-ul coerent de video la inalta definitie.
Singura problema, in momentul de fata, e supraincarcarea conexiunilor, incovenient care va fi depasit cand conexiunile broadband vor fi majoritare si toate cele sase miliarde de locuitori ai planetei vor avea acces la noile media.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro