"Momentul iPod", dupa cum numeste Vince Cerf, laureat, printre altele al premiului Turing momentul in care tuturor le va fi clar ca televiziunea e "dead media", se apropie.
Evanghelistul-sef si totodata vicepresedintele Google isi detaliaza afirmatiile, adaugand ca mai mult de 85% din continutul video pe care il vizionam este pre-inregistrat, ceea ce il transforma intr-un produs downloadabil (deci, accesibil) oricand si oricui. In urmatorii 4 ani numarul de clipuri vizionate pe net va creste de patru ori iar tendinta generala e ca durata acestora sa devina mai mare, pe masura ce arhitectura retelei permite streaming-ul coerent de video la inalta definitie.
Singura problema, in momentul de fata, e supraincarcarea conexiunilor, incovenient care va fi depasit cand conexiunile broadband vor fi majoritare si toate cele sase miliarde de locuitori ai planetei vor avea acces la noile media.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro