"Primele campanii care vor folosi acest nou tip de expunere vor debuta de la 1 noiembrie si vor creste veniturile companiei cu 10-15%", a precizat Razvan Marincoi, citat de NewsIn.
Razvan Marincoi sustine ca acest produs va fi de interes pe plan local pentru banci, companii de asigurare, dar si FMCG-uri (Fast moving consumer goods, bunuri de larg consum - n.red.). Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numara Vodafone, McDonald's si Toyota.
Produsul Escalador Handrail Media, apartinand Escalated Advertising Australia, exista de trei ani pe pietele din Australia si SUA. Acesta este un suport publicitar inovativ prin care mana curenta (banda cauciucata) a scarilor rulante poate fi personalizata la cerere.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Uniunea Europeană ar trebui să instaleze de 8 ori mai multe puncte de...
Sursa: wall-street.ro