Business17 Aprilie 2012

Lectura de un minut

Potrivit unui studiu de piata efectuat de Consensus Forecast vizavi de perceptia cetatenilor fata de efectele crizei si obiceiul consumatorilor, doar in Romania si Germania se observa o imbunatatire a perceptiei propriei stari materiale a populatiei fata de cea a tarii in care locuiesc.
Diferente semnificative ale nivelului de incredere in propria situatie materiala comparativ cu cea a tarilor din care fac parte au fost inregistrate la germani (cu un indice al increderii de 6,2 din 10, in crestere cu 0,4 puncte fata de 2010) si la romani (cu un indice al increderii de 3,3, in urcare cu 0,7 puncte fata de 2010).

Moralul consumatorilor din Europa de Est este in scadere in toate tarile fata de 2011, cu exceptia Romaniei și Germaniei. Media increderii in tarile din Europa de Vest a scazut de la 4,2 puncte din 10 posibile la 4, iar cea din Europa de Est a scazut de la 3,9 la 3,7, relateaza capital.ro.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.