Cand Maurice Harary, un student de 23 de ani din cadrul NYU, a aflat de moartea liderului taliban, cel mai de temut terorist de pe fata Pamantului, acesta a mers acasa si si-a lansat propria afacere: vanzarea de tricouri ce-l infatisau pe bin Laden mort sau erau inscriptionate cu mesajul "Osama bin Laden este mort".
Astfel, tanarul a dezvoltat un site de vanzare in timp record, iar la ora 15.30, in aceasi zi a intamplarilor, acesta a fost live.
Pana seara, Harary a reusit prin intermediul osamadeadtees.com sa vanda nu mai putin de 10.000 de tricouri, cu preturi incepand cu 12 dolari.
Portofoliul acestuia mai contine stickere si postere.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro