Ideea lui Rachel este de a imbutelia aerul din cele mai indepartate colturi ale lumii si de a-l vinde si imparti tuturor celor care sunt interesati sa respire aer curat, din locuri indepartate, sau imposibil de vizitat pentru acestia. Publicul tinta este format din "plante, animale si oameni", declara tanara antreprenoare.
Cumparatorii pot astfel inspira aer din muntii din Nepal sau din Paris, doar deschizand un borcan, scrie businessinsider. La prima vedere ideea pare prosteasca, insa prezentarea tinerei i-a convins pe cei mai multi, mai ales ca aceasta s-a prezentat in fata gulerelor albe cu un aspect eco-friendly, desculta si cu niste date exacte, scrie pe un carnetel de hartie.
Iata prezentarea fetei. Ce parere ai despre ideea lui Rachel. Comenteaza pe pagina 9am de Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Tarot online: De ce s-a distanțat de tine?
Sursa: kudika.ro
-
Manichiura iernii este MANICHIURA ALBĂ inspirată de acest anotimp! 25 de...
Sursa: garbo.ro
-
Câștigătorii Future Banking Gala 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Cristian Sălceanu, fost director Bolt, devine Country Manager la Sezamo
Sursa: retail.ro
-
Iveco și-a împrospătat toată gama în urma unei investiții record de 1 mld. euro
Sursa: wall-street.ro