Astfel, compania Blue Air a fost nevoita sa anuleze 164 de zboruri in cele cinci zile in care a fost inchis spatiul aerian, 20.100 de pasageri fiind afectati, au declarat reprezentatii operatorului aerian, transmite NewsIn.
Acestia au precizat ca totalul pierderilor inregistrate de compania Blue Air a fost de aproximativ 2,48 milioane euro, din care pierderile din vanzari au depasit 1,7 milioane euro, rambursarile au insumat circa 450.000 euro, iar costurile de operare de pe alte aeroporturi au fost de aproximativ 30.000 euro.
De asemenea, reprogramarea pasagerilor pe zboruri ulterioare a reprezentat aproximativ 300.000 euro.
Compania Blue Air a mai precizat ca a trimis aceste date si Comisiei Europene si Guvernului Romaniei, in incercarea de a obtine sprijin in gestionarea acestei situatii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Diana Șoșoacă intră în cursa pentru Primăria Capitalei
Sursa: wall-street.ro