Ei protesteaza fata de reducerile de personal si fata de masurile de austeritate salariala, scrie NewsIn.
Compania britanica a anuntat vineri ca, pe perioada grevei, intentioneaza sa transporte peste 75% dintre pasagerii care si-au luat bilet.
"Dintre cei circa 240.000 de clienti care si-au luat bilete pentru a calatori pe perioada grevei, compania intentioneaza sa transporte peste 180.000", a dat asigurari intr-un comunicat BA. Aceasta proportie este mai mare decat in timpul primei greve a personalului de bord, care a perturbat traficul aerian saptamana trecuta si luni.
In plus, compania a reusit sa plaseze 18% dintre pasagerii din cele patru zile de greva la bordul curselor altor companii. Mai multe mii de clienti au reusit sa isi devanseze zborul pentru vineri.
La Heathrow, principalul aeroport din capitala britanica, BA intentioneaza sa asigure 70% dintre cursele lungi si 55% dintre cele scurte.
Traficul BA a fost perturbat in 20, 21 si 22 martie de o greva, prima din ultimii 13 ani la fost companie nationala britanica.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro