Producatorul german de echipamente sportive Puma, controlat de compania franceza PPR, intentioneaza sa inchida o treime din magazinele sale pe plan mondial, ca urmare a scaderii vanzarilor.

In Franta, restructurarea ar putea fi chiar mai drastica, jumatate dintre magazine urmand sa fie inchise. Doar cinci magazine din Franta ar putea fi preluate de marca americana Guess, scrie NewsIn, citand cotidianul francez Le Figaro.

Puma este al treilea jucator mondial pe piata echipamentelor sportive, dupa Nike si Adidas.

"Potrivit informatiilor noastre, compania germana Puma (...) intentioneaza sa inchida o treime din magazine pe plan mondial", a relatat sambata Le Figaro, citat de AFP.

Numarul total de magazine Puma nu este cunoscut, compania refuzand sa comunice date precise privind reteaua sa.

In al treilea trimestru din 2009, Puma a inregistrat o scadere a cifrei de afaceri cu 5,5%, la 673 milioane euro. Potrivit Le Figaro, datele pentru intregul an 2009, ce vor fi publicate in 18 februarie, ar putea arata o scadere a vanzarilor Puma de circa 5%.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.