Din cele 44 de companii americane care se afla in top 100, 11 s-au bazat pe vanzarile internationale ceea ce reprezinta mai mult de jumatate din cheltuielile de publicitate.
Coca-Cola a alocat doar 16,5% din cei 2,67 miliarde dolari pentru publicitate catre piata din Statele Unite dar a cheltuit de aproape trei ori mai mult in Europa. De asemenea, trei sferturi din vanzarile Coca-Cola provin din afara Statelor Unite.
Mai multe despre bugetele media ale celor mai mari companii din lume cititi in Wall-Street.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro