Multe dintre companiile de mici dimensiuni, care, din cauza efectelor crizei, nu isi mai permit sa plateasca prime de Sarbatori, gasesc cai creative de a-si rasplati angajatii, potrivit cotidianului de business Wall Street Journal (WSJ).

In locul bonusurilor, cadourilor catre clienti sau a petrecerilor de Craciun companiile ofera atat clientilor, cat si angajatilor discount-uri pentru serviciile prestate sau se rezuma la simple multumiri.

In cazul unei companii din Cleveland, unde angajatii nu primesc prime sau mariri salariale in 2009, executivii au decis sa curete de zapada toate cele 100 de masini ale angajatilor cel putin o data in aceasta iarna. De asemenea, compania a rezervat un loc de parcare cel mai aproape de cladire, care va fi ocupat, prin rotatie, de masinile celor mai performanti angajati. In plus, compania asigura micul dejun pentru intregul personal cel putin o data pe luna.

Cititi mai multe pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.