Metro, cel mai mare retailer din Germania, a raportat luni un profit aferent celui de-al doilea trimestru sub asteptarile analistilor, in contextul in care criza economica a dus la restrangerea cheltuielilor consumatorilor.
Profitul net a fost de 48 milioane euro, comparativ cu pierderi de 453 milioane euro, in al doilea trimestru din 2008.

Analistii mizau pe castiguri de 88,4 milioane euro. Veniturile au scazut cu 3,8%, la 15,3 miliarde euro, afectate de cresterea somajului si fluctuatiile valutare, scrie Wall-Street, citand NewsIn.

Castigurile din al doilea trimestru au fost afectate de 68 milioane euro pentru cheltuieli aferente programului Shape 2012, de reducere a costurilor.

Grupul a anuntat recent ca intentioneaza sa disponibilizeze 1.340 muncitori din cadrul diviziei germane Cash & Carry, reprezentand circa 10% din totalul angajatilor diviziei. Concedierile vor fi realizate in urmatorii 3 ani si jumatate, iar suma economisita se va ridica la 150 milioane euro pana in 2012, a anuntat compania.

Grupul este prezent in Romania prin Metro Cash & Carry. Compania s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.