Walt Disney Co a inregistrat in primele patru luni din 2009 o scadere de un sfert a profitului, in contextul in care vanzarile au scazut puternic in divizia de media si in cadrul parcurilor de distractii, relateaza Reuters.
Criza e oarba si loveste in orice afacere, chiar si in cea care a creat mult indragitele personaje Disney. Astfel, pentru primul trimestru al lui 2009, Walt Disney Co. a raportat un profit cu 26% mai mic decat in perioada similara a anului trecut, ceea ce a dus si la o scadere de 3% a valorii actiunilor companiei, potrivit NewsIn.

Profitul net din al treilea trimestru, incheiat la 27 iunie, a fost de 954 milioane de dolari (51 centi/actiune), comparatv cu profitul de 1,3 miliarde dolari (66 centi/actiune) care a fost inregistrat anul trecut. Veniturile au scazut si ele cu 7%, la 8,59 miliarde dolari, sub estimarea media de 8,84 miliarde de dolari pe care au facut-o analistii intr-un sondaj Reuters, ilustrand ca nici macar in fata crizei, Donald Duck si Mickey Mouse "nu pot face fata".

Cele mai afectate au fost parcurile de distractii si retelele de televiziune. Daca profiturile parcurilor de distractii au scazut cu 19 procente din cauza reducerilor oferite si din pricina cheltuielilor mai mici relizate de vizitatori, televiziunile au fost afectate de ratingurile si vanzrile mai mici ale ABC si de diminuarea veniturilor din publicitate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.