"Aceste rezultate demonstreaza ca in prezent consumatorul este un 'vanator de valori', iar comerciantii trebuie sa stie cum sa actioneze", a declarat Janet Hoffman, director in cadrul Accenture.
"Comerciantii ar trebui sa-si revizuiasca atent strategiile de pret si produsele si sa se axeze pe distribuirea produselor care raspund nevoilor clientilor si care au preturi bune", a adaugat Hoffman.
Accenture a realizat sondajul pe internet, pe un esantion de 508 britanici, in lunile aprilie si mai, dupa un alt studiu realizat in octombrie 2008. Potrivit acestuia, 75% dintre consumatori si-au schimbat de anul trecut obiceiurile de cumparare, 70% cumpara mai putine produse ecologice, iar 67% cheltuie mai putini bani pe produse de firma, relateaza NewsIn.
In plus mai putin de doua treimi dintre britanici mananca la restaurante, 39% cumpara haine mai ieftine, iar 59% spun ca asteapta reducerile, in loc sa cumpere produsele la pretul intreg.
De asemenea, britanicii au amanat planurile care necesita investitii mari, 44% dintre ei spunand ca reamenajarea locuintelor nu reprezinta o prioritate, iar 41% ca mai asteapta cel putin un an pana sa-si cumpere o masina noua.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro