Michelin a raportat o scadere la 360 milioane euro a profitului net din 2008, adaugand ca piata de profil, afectata de criza auto, va avea o evolutie mai slaba in primul semestru din 2009, fata de anul trecut, potrivit NewsIn.
Compania a trebuit sa reduca productia spre finalul lui 2008, in contextul scaderii vinzarilor pe piata auto, suferind costuri de 224 milioane euro, in urma intreruperii productiei.
Producatorii de anvelope se confrunta cu o scadere a castigurilor, din cauza reducerii vanzarilor de automobile la nivel global.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro