Asemenea rivalilor sai, grupul se confrunta cu incapacitatea de plata a clientilor sai, in contextul in care rata somajului din Statele Unite a urcat pana la cel mai mare nivel din 1983.
“Continuam sa fim precauti in ceea ce priveste perspectiva economica”, a declarat Kenneth Chenault directorul executiv al companiei. El a adaugat ca sumele castigate prin reducerea costurilor “vor fi reinvestite in afacere pentru a ne asigura ca vor fi competitivi dupa ce economia va reincepe sa creasca”.
American Express planuieste, de asemenea, sa reduca cheltuielile de marketing si dezvoltare a afacerii cu 500 milioane dolari (370 mil. euro) si cu 125 milioane de dolari (93 mil. euro) pe cele de consultanta si alte servicii.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro