Pasagerii pot primi cartela de imbarcare pe telefonul mobil prin SMS, MMS sau e-mail (pentru telefoanele cu acces la Internet). Nu mai este necesara imprimarea cartelei de imbarcare, singurul document pe care pasagerul trebuie sa il prezinte fiind documentul de identitate.
Aceasta cartela de imbarcare electronica contine toate informatiile prezentate pe o cartela de imbarcare traditionala si un cod de bare unic. Codul de bare va fi scanat la poarta si poate fi prezentat la ghiseul de predare a bagajelor, la control, in saloane, precum si in magazinele duty free din Aeroportul Amsterdam-Schiphol.
Dupa o perioada de testare de sase luni pe ruta Paris-Amsterdam-Paris si o prima lansare pentru cateva destinatii din Franta in ultima luna (zborurile „La Navette”), acest serviciu va fi implementat gradual in intreaga Europa. Poate fi utilizat pentru zborurile de la Paris si Amsterdam catre marea majoritate a destinatiilor din Europa, mai putin spre Marea Britanie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
TEDi continuă expansiunea în România și se apropie de borna de 40 de magazine
Sursa: retail.ro
-
FOTO: Parc de skateboard, hamace și o pădure urbană. Cum arată Parcul Liniei...
Sursa: wall-street.ro