Daca pentru Dior si Chanel acest segment aduce beneficii de ordin financiar, pentru marea majoritatea a celorlalte case participante, este vorba despre un instrument de publicitate si marketing, de multe ori sustinut chiar de multinationalele Unilever, P&G sau L’Oreal care produc sub licenta parfumurile caselor respective.
Galliano a impresionat si in acest an, cu o colectie spectaculoasa si extrem de bine realizata, sustin reprezentantii CPP Management Consultants Ltd, singura companie de consultanta management Central si Est Europeana specializata in industria de lux.
Pentru sezonul primavara-vara 2009, casa de moda Christian Dior propune o colectie Pret-A-Porter ce mizeaza pe culorile nude, precum cremul si bejul, dar si pe nuantele puternice, precum rozul-zmeura sau galbenul intens, potrivit Kudika. Nu ratati galeria foto. O gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro