Daca pentru Dior si Chanel acest segment aduce beneficii de ordin financiar, pentru marea majoritatea a celorlalte case participante, este vorba despre un instrument de publicitate si marketing, de multe ori sustinut chiar de multinationalele Unilever, P&G sau L’Oreal care produc sub licenta parfumurile caselor respective.
Galliano a impresionat si in acest an, cu o colectie spectaculoasa si extrem de bine realizata, sustin reprezentantii CPP Management Consultants Ltd, singura companie de consultanta management Central si Est Europeana specializata in industria de lux.
Pentru sezonul primavara-vara 2009, casa de moda Christian Dior propune o colectie Pret-A-Porter ce mizeaza pe culorile nude, precum cremul si bejul, dar si pe nuantele puternice, precum rozul-zmeura sau galbenul intens, potrivit Kudika. Nu ratati galeria foto. O gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro