Compania Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, in vederea eficientizarii strategiilor de marketing pentru o noua campanie, potrivit cotidianului britanic The Guardian.

Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient.

Reducerea semnificativa a numarului de agentii va duce, de asemenea, la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.

Cele patru agentii de publicitate care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.