Dupa ce a fost prezenta, multi ani la rand, in primele trei locuri, General Motors a ajuns pe pozitia patru, dupa Procter&Gamble, Unilever si L'Oreal, potrivit celui de-al 22-lea raport "Top 100 Global Marketers", realizat de revista americana Advertising Age in baza datelor financiare din 2007, centralizate in 86 de tari.
In 2007, General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente in top care a facut reduceri ale bugetelor de publicitate, cu 0.9%, ajungand la cheltuieli de 3,3 miliarde de dolari.
Liderul clasamentului, Procter&Gamble, a alocat pentru publicitate, anul trecut, 9,36 miliarde de dolari, aproape de doua ori mai mult decat Unilever - 5,3 miliarde.
In 2007, cei mai mari 100 de investitori in publicitate si-au directionat 43.3% din bugetul de media catre SUA, asta si datorita faptului ca aproape jumatate dintre ele au sediul central in America.
In acelasi clasament se mai afla 14 companii din Japonia, 10 din Germania, si 7 din Coreea de Sud.
In topul realizat de Advertising Age au intrat, in premiera, nume precum eBay, Avon si Japan Mitsubishi Motors Corp.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Musaca de cartofi: rețeta tradițională românească cu un gust desăvârșit
Sursa: garbo.ro
-
Datoria întregii planete a trecut de 320.000 de miliarde de dolari. Care sunt...
Sursa: wall-street.ro
-
Cine a fost Elisabeta Rizea: Eroina căreia Securitatea i-a smuls părul
Sursa: kudika.ro