"Fuziunile ar trebui sa se accelereze in urmatoarele luni, in conditiile in care companiile mai slabe au nevoie de un partener puternic care sa le sustina in aceasta perioada dificila", estimeaza analistul Nick van den Brul de la Exane BNP Paribas. Companiile devenite tinte de preluare sunt cu atat mai atractive cu cat cotatia actiunilor acestora se prabuseste mai mult la bursa, ieftinindu-le.
Initial afectate grav de scumpirea petrolului, care la mijlocul lui iulie depasise cotatia record de 145 dolari/baril, pentru a se ieftini la sub 50 dolari/baril in prezent, companiile de transport aerian au de suferit in continuare de pe urma scaderii traficului aerian, ca o consecinta a turbulentelor economice.
Companiile isi reduc cheltuielile, oamenii de afaceri - segment de clienti foarte profitabil pentru industria aeriana din cauza biletelor de avion mai scumpe - calatoresc mai putin sau nu mai calatoresc deloc, iar turistii, nelinistiti din cauza bugetului lor care se micsoreaza, renunta sa mai plece in calatorii indepartate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro