Era necesar de cati mai multi ”jucatori”, nume mari pentru a realiza aceasta dezbatere complexa asupra mediului si pentru a schimba politica existenta in acest domeniu. In plus, este mai benefica implicarea unor branduri ca Nike, Starbucks, Sun Microsystems, Levi Strauss & Co. si The Timberland Co. decat a organizatiilor de mediu obisnuite, precum U.S. Climate Action Partnership, pentru ca acestea ascund sub clauze ecologiste interese economice puternice. In plus brandurile sunt voci puternice de care asculta toata lumea.
Cele opt principii sunt destul de puternice, iar Mindy Lubber, presedintele Ceres adauga ca acestea sunt conforme cu platforma emisa de Barack Obama si cu dispozitiile de la Sumitul Incalzirii Globale de la California.
"Am simtit ca vocea brandurilor lipseste din dialogul despre mediu", a declarat Sarah Severn, director pe responsabilitate sociala la Nike. "Consumatorii nostri stiu de eforturile pe care le facem in privinta mediului, am simtit ca era timpul ca si oamenii politici sa ne auda vocea", a mai adaugat reprezentanta Nike, potrivit Green Report.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro