Starbucks Coffee si (RED)™ au anuntat lansarea unui parteneriat pe mai multi ani, care va oferi iubitorilor de cafea sansa de a face fapte bune in fiecare zi.

O parte din beneficiile obtinute din produsele speciale STARBUCKS (PRODUCT) RED va ajunge la Global Fund, pentru a ajuta la salvarea de vieti omenesti in Africa.

Incepand din 27 noiembrie 2008 si continuand pana in 2 ianuarie 2009, din vanzarea oricarei bauturi (STARBUCKS) RED EXCLUSIVE, in toate cafenelele detinute de companie sau deschise sub licenta companiei in Statele Unite si Canada, Starbucks va trimite o contributie de cinci centi la Global Fund, ca investitie in programele anti-SIDA din Africa.

Principalul obiectiv al proiectului (RED) este sa implice sectorul privat in lupta pentru informarea publicului si colectarea de fonduri pentru Global Fund, care sa contribuie la eliminarea SIDA din Africa.

Companiile ale caror produse preiau marca (PRODUCT) RED trimit un procentaj semnificativ din vanzari sau o parte din profiturile aduse de respectivul produs catre Global Fund, pentru a finanta programele anti-SIDA din Africa, punand accent pe sanatatea femeilor si copiilor.

De la crearea sa in 2002, Global Fund a devenit principalul finantator al programelor de lupta impotriva SIDA, tuberculozei si malariei, avand fonduri aprobate de 11,5 miliarde de dolari pentru programe derulate in 136 de tari.

(RED) are cea mai mare contributie din sectorul privat pentru Global Fund.

Starbucks se implica de asemenea cu succes in campanii sociale, ce mai recenta fiind campania de incurajare a americanilor de a-si exercita dreptul la vot.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.