In cadrul acestui studiu a fost analizat comportamentul consumatorilor foarte bogati, cu varste cuprinse intre 25 si 64 de ani, iar rezultatele contrazic teoria conform careia acestia prefera magazinele ultra moderne atunci cand achizitioneaza produse de lux.
Astfel, 95 la suta dintre cei 263 de milionari care au luat parte la studiu, au recurs la Internet pentru ultimele lor cumparaturi din clasa de lux.
Pe langa criteriul reprezentat de varsta, cele 236 de persoane cae au luat parte la acest studiu au o avere ce depaseste 1 milion dolari si venituri cumulate de minim 250.000 dolari pe an, in cazul cuplurilor, sau 175.000, in cazul celor necasatoriti.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro