Planurile hotelierilor vizeaza extinderea agresiva in zonele inca neexploatate de pe piata autohtona Doua noi tendinte se contureaza pe piata hoteliera din Romania. In timp ce unii operatori mizeaza pe investitii destinate segmentului de clienti cu buget redus, altii vizeaza profituri obtinute din proiecte de lux, care includ pe langa hoteluri si magazine, baruri cluburi, precum si zone de entertainement.

Este bine cunoscuta situatia hotelurilor din Romania, al caror grad de ocupare creste pe fondul dezvoltarii turismului de business. Daca majoritatea operatorilor au pariat pe acest segment, o serie de investitori au gasit doua nise prin care sa exploateze turismul de leisure. Este vorba despre hotelurile clasificate la doua stele din principalele orase si resorturile destinate clasei premium.

Continental Hotels, cunoscut pe piata pentru brandul Continental Forum, va intra pe segmentul „buget redus" prin lantul Hello Hotels. Acesta va insemna o retea de 10 unitati concentrate mai ales in provincie. Primul hotel sub acest brand va fi deschis insa in Bucuresti, pe 15 iunie 2008.

Targetul vizat este reprezentat de turistii romani. Compania vizeaza investitii de aproape 140 milioane de euro pentru consolidarea pe segmentele doua, trei si patru stele. „In urmatorii trei ani vom construi minimum noua hoteluri de trei si patru stele", a declarat Radu Enache, director general Continental Hotels. Pe segmentul trei stele, compania va opera in colaborare cu lantul Accor.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.