Desi planul initial de dezvoltare al companiei se concentra pe piata poloneza, reprezentantii Parkridge considera ca exista oportunitati foarte bune si in Bulgaria si Ucraina, unde segmentul imobiliar nu este inca saturat.
"Mai multe centre de retail au fost dezvoltate in Varsovia de cand Parkridge a patruns pe piata poloneza, ceea ce inseamna ca in curand se va ajunge la o saturatie", a declarat fondatorul si directorul executiv al companiei, John Cutts. Acesta a adaugat ca o situatie similara se intampla si Republica Ceha, unde a scazut puterea de absortie de noi centre comerciale .
Strategia de extindere adoptata de Parkridge vizeaza orasele mai mici, cu o populatie cuprinsa intre 100.000 si 200.000 de locuitori, unde competitia pentru spatiile de retail este limitata. Compania va aplica aceasta strategia pentru pietele din Bulgaria si Ucraina. De asemenea, dezvoltatorul britanic vizeaza Romania si Rusia pentru construirea de noi spatii industriale.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro