In cadrul programului de profesionalizare a pietei imobiliare lansat la targul din septembrie 2009, organizatorii Targului Imobiliar National (tIMOn) a identificat, intervievand 8000 de vizitatori si 60 de expozanti, nevoia cumparatorilor de a putea face o analiza obiectiva a unei locuinte sau a unui ansamblu rezidential, luand in considerare criterii obiective si, cel mai important, aceleasi criterii.
Asfel, in cadrul editiei din decembrie a tIMOn a fost infiintat, pentru prima oara, un stand de consultant neutru, care sa ghideze vizitatorii printre ofertele din targ. Acesta a identificat nevoia celor mai multi dintre ei de a-si crea o parere obiectiva si temerea ca nu-si pot apara interesele impotriva strategiilor de marketing propuse de vanzatori. Cei mai multi dintre nehotarati oscilau, spre exemplu, intre un apartament central de dimensiuni mai mici si unul mai mare, cu piscina si gradina, la iesirea din Bucuresti; cand li s-a spus diferenta costurilor de intretinere intre ansamblul simplu si cel cu facilitati, au ales apartamentul mai mic.
“Ne-am dat seama ca oamenii sunt debusolati, nehotarati sau speriati tocmai din lipsa de informatie si ca ii putem ajuta fara a distruge strategiile de marketing. Un serviciu de analiza comparativa corect, echidistant, ale carui criterii de selectie sunt vizibile pentru toata lumea, dilueaza semnificativ textele de genul <locuiesti aici cu 2000 euro>, care pot atrage clientii, dar este timpul ca acestia sa stie ca exista un loc unde pot obtine informatii obiective, neutre si dezinteresate, pentru a-si forma o opinie concludenta“, a declarat Vlad Vlasceanu, directorul tIMOn.
Serviciul de analiza comparativa IMOBILIARII va fi lansat exclusiv in cadrul editiei de primavara a tIMOnpe 18 martie 2010 si va cuprinde toate proiectele rezidentiale din Bucuresti si toate detaliile importante legate de acestea.
“Este primul serviciu de analiza comparativa care are la baza analize corecte, focusate pe nevoile cumparatorilor. Am pus laolalta toate datele despre toate proiectele din Bucuresti, am eliminat informatiile neconcludente si am obtinut o baza de date utila, coerenta si transparenta, care sa ghideze cumparatorii de apartamente noi catre o decizie de achizitie corecta in raport cu puterea de cumparare, dorinta si oferta reala disponibila in piata”, a conchis Ion Catutoiu, Managing Partner Real Time si consultant exclusiv al tIMOn.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro