In perioada de criza, vanzarile retailerilor de fashion au fost printre cele mai afectate, intrucat se bazau pe bunuri la care se poate renunta usor sau a caror achizitie poate fi amanata, nefiind de stricta necesitate.

Astfel, anul 2009 a fost unul in care multi retaileri si-au oprit sau amanat planurile de expansiune, in timp ce altii au incercat sa se extinda cat mai agresiv. In topul retailerilor de imbracaminte care au deschis cele mai multe magazine in acest an se afla Inditex, Tina R si Orsay.

"Proprietarii de centre comerciale au intampinat dificultati in a atrage retaileri de fashion in aceasta perioada, dar chiar si asa, operatorii cei mai puternici au continuat expansiunea. Este cazul retailerilor care s-au bazat pe finantare proprie sau care se bucura de o situatie financiara solida: Inditex, C&A sau New Yorker", afirma Bogdan Petcu, senior consultant in cadrul departamentului de retail al companiei de consultanta imobiliara The Advisers/Knight Frank.

Mai multe despre vanzarile retailerilor de fashion pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.