Lansat ca un program social, "Prima Casa" a starnit repede intersul persoanelor dornice de achizitia unui apartament. Un procent reprezentativ din solicitarile inregistrate de compania Eurometropola vizeaza apartamentele din imobilele noi.
Daca ar fi sa conturam un profil al clientului care doreste sa-si achizitioneze o locuinta prin acest program guvernamental, tipologia este foarte restransa. Ne referim la persoane cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, casatorite, cu studii universitare, cu venituri de 2500 – 4000 lei, care activeaza intr-o companie de notorietate, in domenii precum IT, financiar- bancar, medical sau auto. Surpriza venita din partea clientului care acceseaza acest program consta in impactul puternic avut asupra publicului feminin.

"Inca de la debutul programului si pana in prezent am inregistrat un numar insemnat de cereri pentru apartamente cu 2 camere care sa se incadreze intru-un buget de 65 – 100.000 euro si in mod surprinzator, aproximativ 80 % din potentialii clienti pentru Prima Casa sunt persoane de sex feminin", au precizat consultantii Eurometropola.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.