Zona de nord a Bucurestiului continua sa fie in topul preferintelor dezvoltatorilor si clientilor, lucru datorat pozitiei sale ce impaca dorinta multor clientilor de a sta intr-o zona linistita care este totusi aproape de centrul orasului, cu cea a dezvoltatorilor de a obtine un venit suplimentar in urma predarii unui proiect de calitate, arata un studiu de marketing realizat de expertii Odyssea Residential.
"Cu totii ne dorim un loc linistit, in perfecta armonie cu natura, dar in acelasi timp aproape de viata agitata a Bucurestiului", a declarat Cristina Radulescu, PR Manager al proiectului Odyssea Residential.

In ultima perioada, zona Sisesti, una dintre cele mai noi zone ale capitalei s-a dezvoltat rapid, atragand tot mai mult interesul investitorilor. Printre avantajele zonei se numara accesul rapid catre DN 1 si cele doua aeroporturi, dar si spre centrul orasului. Infrastructura este complet definita, astfel incat nu vei fi deranjat de dezvoltarea altor constructii in zona.

Datorita extinderii marilor lanturi de comercianti (Carrefour, Bricostore, Selgros, Ikea, Metro Cash&Carry, Mobexpert), Sisesti reuseste sa plaseze viitorul sau locuitor intr-un spatiu atractiv unde accesibilitatea de a combina utilul cu placutul primeaza.

Feedback-ul angajatilor celor aproximativ 200 de companii din zona Baneasa a fost pozitiv in ceea ce priveste zona Sisesti. Majoritatea s-au aratat receptivi ideii de a aloca cat mai putin timp pentru a ajunge la locul de munca.

Sisesti, "orasul de langa oras", ofera solutia de a locui intr-un spatiu generos de verdeata, cu aer curat, care nu isi priveaza locuitorul de facilitatile specifice unui spatiu urban: scoala, transport public, cele 5 minute care despart zona de platforma comerciala Baneasa si de parcul Herastrau si cele 15 minute necesare pentru a ajunge in Piata Universitatii.

"A locui in Sisesti iti ofera si oportunitatea de a te afla la o distanta mai mult decat rezonabila de locul de munca, in contextul in care iti desfasori activitatea intr-una din cele aproximativ 200 de companii din imediata vecinatate a Sisesti-ului", a mai declarat Cristina Radulescu.

In baza acestei statistici, dezvoltatorii imobiliari au conceput un pachet de metode si combinatii unice de plata cat si o personalizare a ofertei cat mai atent gandita.

"Incercam sa ne adaptam crizei economice cu care ne confruntam si sa personalizam cat mai eficient ofertele noastre: finisaje de lux, bucatarii complet utilate, suport financiar gratuit, consultanta si discount-uri pentru diverse achizitii in interiorul apartamentelor, solutii de finantare cat mai avantajoase oferite de expertii grupului", a conchis Daniel Iftime, Sales Manager al proiectului Odyssea Residential.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.