Compania imobliara EuroMetropola lanseaza o noua sectiune a site-ului propriu, in care isi propune sa stranga la un loc proprietatile cu cele mai mari discount-uri de pe piata.
Daca in strainatate conceptul de outlet a fost extins si la nivelul proprietatilor imobiliare, EuroMetropola inaugureaza acest sistem si pe piata din Romania prin noua sectiune a site-ului companiei, "Outlet de case".

Ce inseamna mai exact acest "Outlet de case"? Un mic magazin virtual, unde sunt prezentate proprietatile care au cel mai bun pret din piata, reducerile fiind de pana la 70 % din valoarea produsului.

"Suntem increzatori ca acest sistem va deveni un punct de referinta pentru piata imobiliara din Romania, avand in vedere dinamica acestui sector de activitate. Am fost determinati sa abordam aceasta strategie in primul rand datorita numarului tot mai mare de clienti care doresc proprietati evaluate mult sub pretul pietei. Outlet-ul de case se doreste totodata a fi si un instrument in sprijinul proprietarilor care vor sa vanda intr-un timp cat se poate de scurt", precizeaza reprezentantii companiei EuroMetropola.

Ofertele care vor face obiectul sectiunii de outlet vor reprezenta atat locuinte din imobile vechi, cat si apartamente sau case noi, ale caror proprietari doresc sa le vanda la un pret promotional. In afara de proprietarii persoane fizice, serviciul se va adresa si dezvoltatorilor imobiliari care intentioneaza sa isi lichideze stocul de apartamente. Proprietatile care vor fi prezentate in aceasta sectiune se vor adresa tuturor categoriilor de public, deviza sub care acest magazin virtual va functiona fiind "Case pentru orice buzunar!".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.