Un plan al lucrarilor de infrastructura ar trebui sa fie una din cele mai importante probleme ale municipalitatii, care ar trebui sa se gandeasca atat la un plan general cat si la un plan segmentat pe zone, crede Fuchs. Astfel, proiectele de infrastructura ar trebui dezvoltate cat mai rapid, dupa o planificare clara, care sa implice experti internationali, urmand exemplele marilor orase din Europa si nu numai.
„Primele victime sunt intotdeauna oamenii care locuiesc in orasele cu o infrastructura precara, dar si economia, intrucat costurile de transport si de productie sunt mai ridicate. Alegerile electorale devin de fiecare data un prilej pentru ca politicienii «sa puna degetul pe rana»”, mai spune reprezentantul Spiegelfeld .
Cei care ar trebuie sa puna mai multa presiune sunt autoritatile si liderii de opinie din economia nationala, dar in acelasi timp sa ofere sugestii concrete de imbunatire. De asemenea, dezvoltatorii imobiliari, grupurile de interes si asociatiile non-guvernamentale au o influenta importanta in mersul lucrurilor, crede Fuchs.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro