Centrul comercial include ca principale ancore, operatorul de bricolaj Praktiker, cu o suprafata de 9.409 m2, reteaua de Mobila Bontas, cu 3.097 m2 si Technomarket (ce comercializeaza electronice) cu 3.707 m2. Vitantis Shopping Center mai beneficiaza de unnumar de 886 de locuri de parcare. Investitia totala se ridica la 60 de milioane de euro, suma la care se vor adauga investitii ulterioare menite sa ridice valoarea oferita de centru vizitatorilor si chiriasilor.
Situat in sectorul 4, in sud-estul Bucurestiului, intre cartierele Berceni si Titan, Vitantis Shopping Center se bucura de o asezare excelenta, legand sudul de estul capitalei, Calea Vitan Barzesti de Splaiul Unirii. Astfel, centrul comercial Vitantis este foarte accesibil, atat prin mijloacele de transport in comun, cat si prin transport gratuit pe trei linii ce functioneaza cu microbuze tip maxi-taxi, acestea facand legatura intre Vitantis si statiile de metrou Piata Unirii, Dristor si Muncii, precum si zona Piata Alba Iulia, cu o frecventa de 2 microbuze/ora. (2 microbuze/3 trasee in cursul saptamanii si 3 microbuze/3 trasee in weekend).
Centrul comercial Vitantis are un mix generos de produse din domeniul modei, al fast-food-ului, al produselor pentru case si birouri si aduce locuitorilor Bucurestiului marci noi cu preturi accesibile, cum ar fi Moa si Body Talk (imbracaminte); Geox (produse de marochinarie si incaltaminte); Sevda, Woman Instinct (bijuterii si accesorii); Mirano (articole de voiaj). De asemenea tot aici gasim si marci foarte cunoscute pe piata romaneasca cum ar fi: Lee Cooper, Kenvelo, Reserved, Takko (imbracaminte), Intersport (articole sportive), Leonardo, Reno (incaltaminte), Meli Melo (acesorii), Bam Boo (decoratiuni).
Tot la mix-ul de magazine putem mentiona si faptul ca Vitantis beneficiaza de singurul mega - market Toyplex cu o suprafata de peste 1,100 m2 deschis in Bucuresti in acest moment ce ofera o gama de peste 4000 de produse. Acesta promoveaza un concept nou pe piata din Romania ce consta in dezvoltarea unei retele de magazine de suprafata mare, pozitionate in marile parcuri de retail din Romania,specializate in jucarii si produse pentru copii (jucarii, jucarii educative , multimedia - jocuri electronice , haine si incaltaminte, carucioare, mobilier si acesorii).
"Asemeni oricarui centru comercial aflat la inceput simtim nevoia de a repozitiona unele sectoare ale centrului comercial Vitantis si este foarte probabil ca in curand sa marim suprafata de vanzare alocata magazinelor tip pret-a-porter (preturi mai mici)", a declarat Razvan Gheorghe, Director General Cushman & Wakefield Romania.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro