Business 21 Mai 2009 17:22
Proprietarii de parcele apelează la diverse metode pentru a valorifica loturile pe care le deţin. Paginile de mică publicitate ale ziarelor găzduiesc multe anunţuri de schimb. O altă variantă propusă clienţilor potenţiali este nchirierea terenului.
Fierbinti Targ, vand sau schimb teren cu imobiliare Bucuresti sau auto minimum euro 3, parcelabil la alegere, la sosea, curent, pret intre 5 si 8 euro/mp”. Un anunt printre altele cateva de acelasi gen dintr-o pagina de mica publicitate. Un mail trimis proprietarului, in care propuneam obtinerea unei parcele de 500 de metri patrati in schimbul unui autoturism Hyundai Accent din 2004, ne edifica asupra detaliilor.

„Am un lot de 10.000 de metri patrati si pot parcela loturi de orice dimensiuni, la pretul de opt euro pe metru patrat. Va pot oferi 500 de metri patrati cu deschidere la drumul de servitute, nu la sosea, mai exact in planul doi. Daca sunteti interesat, putem gasi o varianta cu masina contra unui asemenea lot”, raspunde, dupa nici 24 de ore, Petru L., proprietarul terenului in cauza.

Utilajele agricole, acceptate la troc


Unii proprietari de terenuri au chiar preferinte in privinta marcii autoturismelor utilizate ca moneda de schimb. De pilda, posesorul unui lot de 900 de metri patrati situat in Branesti doreste un automobil, de preferat de fabricatie germana, plus diferenta in bani.

Intr-un un alt anunt, care promoveaza o parcela in Peris, se mentioneaza ca autoturismul trebuie sa fie de teren, an de fabricatie 2005. Masinile nu sunt singurele produse acceptate in cadrul acestui troc modern.

Proprietarul unui teren de 1.200 de metri patrati din Vatra Dornei doreste, in schimbul parcelei, utilaje agricole. Alte anunturi de mica publicitate promoveaza varianta „clasica” de schimb, cu un alt bun imobiliar.

Este insa aceasta o solutie pentru deblocarea segmentului? „ Exista dorinta de a face schimburi imobiliare, dar din pacate se intampla mai rar sa fie realizate efectiv. Si asta deoarece e destul de greu sa stabilesti pretul corect al unui teren in situatia de fata”, spune Doru Lupeanu, partener & senior consultant in cadrul Fix Up Marketing din Cluj.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.