"Daca le dam solutii la problemele lor, oamenii cumpara. Daca supraveghem lucrarile si daca le oferim posibilitati de finantare conform nevoilor lor, cei care au nevoie de apartamente le si achizitioneaza. De aceea, incercam sa vindem doar apartamentele deja finalizate sau pe cele foarte aproape de finalizare, astfel incat increderea utilizatorilor finali sa fie completa", a declarat Nimrod Zvik, directorul de marketing al Be Igloo.
"Legat de TNI, ne asteptam sa avem multi oameni interesati si sa strangem foarte multe date de contact, dat fiind faptul ca vorbim de o companie noua si de un concept nou pe piata romaneasca. Din experientele anterioare, sunt convins ca oamenii vor veni la targ sa prospecteze piata si ca, odata ajunsi fata in fata, ii vom convinge. Mai ales, ca avem posibilitatea de a gasi solutii individuale pentru nevoile lor, atat in ceea ce priveste locuinta cat si legat de modalitatea de finantare", a precizat reprezentantul Be Igloo.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro