Business 7 Mai 2009 16:36
International Council of Shopping Centers (ICSC) a desemnat compania Anchor Grup ca finalista la ICSC Solal Marketing Awards la categoria "Community Relations", cu proiectul "E natural sa-ti pese", derulat in Plaza Romania in 2008.
De asemenea, centrul comercial Shopping MallDova, din Chisinau, Republica Moldova, a fost desemnat intre finalistii la categoria “Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension” pentru campania de deschidere a centrului comercial.

Anul trecut, compania Anchor Grup a primit in cadrul aceleiasi competitii medalia de argint la categoria relatii publice pentru campania “Orasul de nisip”, derulata in Plaza Romania, precum si o distinctie speciala, pentru pietele emergente, iar in 2007 a primit diploma de merit la categoria relatii publice.

Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa si recompenseaza cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt vazute ca un etalon al calitatii in intreaga industrie, fiind un reper in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta. Anul acesta, premiile vor fi decernate in cadrul Conferintei ICSC de la Viena, in data de 18 iunie. Juriul este format din membri internationali ai ICSC, iar la eveniment vor participa o serie de reprezentanti ai industriei de retail din Europa.

"E natural sa-ti pese"

Avand in vedere problemele actuale de mediu, prin aceasta campanie s-a dorit tragerea unui semnal de alarma asupra efectelor ireversibile ale schimbarilor climatice, precum si dezvoltarea unei atitudini responsabile fata de mediu. In centrul comercial au fost expuse o serie de fotografii insotite de texte informative privind ecosisteme aflate in pericol atat in Romania, cat si la nivel global, precum si o serie de sculpturi supradimensionate din pet-uri care au recreat simbolurile responsabilitatii fata de mediu: casa, masina, o intreprindere si un urias pom. De asemenea, in Plaza Romania a putut fi admirata o colectie spectaculoasa de tinute inspirate din natura, semnata de catre designerii Agnes Toma & Dinasty, Cosmina Englizian, Palmer's, 123, Mirela Diaconu, Eugenia Enciu si Atelier Ersa. Alaturi de aceasta colectie, o serie de creatori de moda au realizat special pentru acest eveniment tricouri ce au avut ca tema protectia mediului: Passion du Brasil, Liza Panait, Stephan Pelger, Laura Lazar, Atelier Ersa, Roxana Butnaru, Rita Muresan, Natalia Dinicu, Eugenia Enciu si Catalin Botezatu.

Fondurile stranse in urma campaniei au fost donate organizatiei ViitorPlus pentru proiectul de impadurire "Adopta un copac". Copacii din viitoarea padure, ce vor fi plantati cu ajutorul acestei donatii, vor retine pana la 200.000 kg CO2 in urmatorii 50 de ani.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.