Lansat pe o piata estimata la 2,5 miliarde de euro anual, dupa o investitie de 20.000 de euro, www.servicecasa.ro isi propune sa devina cel mai util instrument de administrare a unei proprietati, de la achizionarea sa pana la renovare, extindere, inchiriere sau vanzare si reprezinta un proiect bazat pe experienta proprie a fondatorilor sai.

"Investitia in proiect pana acum se ridica la 20.000 de euro, iar estimarile noastre indica atingerea unui break even point dupa 12 luni", a declarat Alexandru Rogalski managing partner www.servicecasa.ro.

Servicecasa.ro reuneste toate serviciile pentru casa – de la tranzactii imobiliare, servicii de gradinarit si curatenie, brokeraj de credite, service piscine, avocati, notari, transport pentru mutari, pana la administratori de complexuri rezidentiale sau firme de constructii si amenajari. Vizitatorii site-ului care folosesc serviciile firmelor inscrise aici pot oferi recomandari cu privire la calitatea acestora si modul cum isi respecta promisiunile fata de clienti. www.servicecasa.ro prezinta de asemeni si optiuni de apartamente in ansambluri rezidentiale.

Ca o noutate in sprijinul deblocarii pietei imobiliare, www.servicecasa.ro ofera un serviciu de identificare a cotatiilor reale de pe piata pentru tranzactii recente similare – "Pretul Pietei" – un instrument extrem de util in cunoasterea realitatilor pietei imobiliare si in anticiparea trendurilor. "Pretul Pietei" este un serviciu gratuit oferit vizitatorilor www.servicecasa.ro printr-un parteneriat cu Kiwi Finance – liderul pietei de brokeraj de credite din Romania, care se bazeaza pe cotatiile de vanzare-cumparare ale proprietatilor pentru care Kiwi Finance intermediaza credite si este actualizat
saptamanal cu cifre provenite din piata imobiliara reala.

"Am creat acest proiect plecand de la o realitate - locuinta reprezinta o prioritate in administrarea bugetului unei familii in Romania, dar, in acelasi timp, lipsesc mijloacele prin care oricine doreste sa cumpere sau sa vanda o proprietate, sa o intretina sau sa o extinda, poate opta pentru intreaga gama de servicii de care are nevoie, reunite intr-un singur loc, verificate si recomandate de alti utilizatori. Ne-am bazat in primul rand pe experienta proprie in ceea ce priveste administrarea unei proprietati si am identificat lipsa unui serviciu util, care sa reuneasca toate raspunsurile de care un proprietar are nevoie pentru a-si gestiona cat mai eficient locuinta. www.servicecasa.ro este un site la nivel national, care va integra toate aceste servicii, scutind vizitatorii de bani cheltuiti si timp pierdut pentru a gasi o locuinta si a o amenaja asa cum isi doreste, in cadrul unui buget disponibil", a precizat Alexandru Rogalski.

Conform unui studiu efectuat de www.servicecasa.ro in primele trei luni ale acestui an la nivel national, exista in momentul de fata o serie de probleme in achizitionarea sau modernizarea unei locuinte:

  • 80% dintre respondenti au declarat ca au cumparat o locuinta dupa 4-6 luni de studiere a ofertelor de pe piata, ceea ce indica faptul ca proprietarii care doresc sa vinda sau sa inchirieze un imobil trebuie sa isi afiseze oferta minim 4 luni;
  • 75% dintre respondenti declara ca si-au cumparat locuinta de pe internet, in urma studierii ofertelor de pe site-uri specializate;
  • 75% dintre respondenti declara ca nu au avut asistenta de specialitate la semnarea unui contract de vanzare – cumparare pentru o locuinta intr-un complex rezidential nou;
  • 55% dintre respondenti declara ca pentru servicii conexe semnarii contractului de vanzare – cumparare au apelat la cautarea pe Google;
  • 78% dintre cei intervievati au apelat la cautarea pe Google pentru a gasi furnizori de servicii pentru amenajarea unei locuinte, iar 45% dintre acestia declara ca au schimbat de cel putin 2 ori furnizorii de servicii de constructii si amenajari datorita nerespectarii calitatii serviciilor;
  • 98% dintre respondentii care au vandut sau inchiriat o locuinta au declarat ca nu au avut la dispozitie o posibilitate de a verifica daca pretul cerut de ei este in limitele reale ale pietei, folosindu-se in acest sens doar de preturile solicitate de alti proprietari pentru imobile similare si neavand acces la cifrele reale ale tranzactiilor;
  • 75% dintre proprietarii care au vandut sau au inchiriat o locuinta in aceasta perioada declara ca au scazut pretul acestei proprietati de cel putin 3 ori in 2 luni;
  • 82% dintre respondentii care au optat pentru o locuinta intr-un complex rezidential nou au declarat ca termenele de finalizare nu au fost respectate de dezvoltatori, iar in ciuda intarzierilor, au fost nevoiti sa se mute in noua locuinta in conditii inca de santier;
  • 85% dintre aceiasi respondenti se declara nemultumiti de firmele de administrare a complexelor imobiliare precum si de calitatea serviciilor si nivelul tarifelor practicate de principalii furnizori de servicii – administrare imobile, gradinarit, paza si protectie, firme de curatenie si intentioneaza sa le schimbe in urmatoarele 6 luni.

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.