“Desi la nivel declarativ exista un numitor comun in faptul ca toti recunosc situatia economica dificila, la nivel practic chiriasii resimt deja acut impactul negativ asupra business-ului lor, iar proprietarii sunt in fapt mult mai linistiti si din acest motiv, rigizi la propunerile chiriasilor, pentru ca business-ul lor are o anumita inertie in fata efectelor crizei”, a explicat Mirela Raicu, Partener Esop.
Pentru majoritatea companiilor chiriase, 2009 a debutat printr-o reajustare a planului de business. Astfel, cifrele de afaceri previzionate pe fondul cresterii economice din primele trei trimestre ale anului 2008 au fost reduse la evaluari mult mai aproape de realitatile anului 2009.
“In noile conditii economice, costul cu inchirierea sediului, care intr-o logica sanatoasa de business trebuie sa se incadreze intre 5-7% din cifra de afaceri, a capatat o pondere mult mai mare si apasatoare pentru numerosi chiriasi, ajungand de multe ori la 12-15% din cifra de afaceri”, sustine reprezentantul Esop.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Caloriferele nu se încălzesc uniform? Soluția simplă recomandată de...
Sursa: garbo.ro
-
Ce se întâmplă în creierul tău când faci s*x – dezvăluirile care au încins...
Sursa: kudika.ro