Business16 Februarie 200900:42de Nicu Stan

Lectura de un minut

Pentru a face economii, dezvoltatorii imobiliari au renuntat si la agentiile care le promovau proiectele.

Dezvoltatorii imobiliari nu mai stiu cum sa economiseasca mai mult pentru ca efectele crizei economice sa nu ii afecteze prea tare. Prima masura la care au apelat multi dintre ei, in ideea ca vanzarile se vor revigora, a fost includerea parcarii in pretul apartamentului, parcare care acum cateva luni costa si 10.000 de euro. A doua masura, si cea mai importanta, a fost reducerea pretului metrului patrat de apartament. Nici aceasta masura nu a adus numarul mare de clienti la care se asteptau investitorii.

Mai nou, pentru ca vanzarile sunt tot mai mici, cei care au ales sa faca bani din constructia si vanzarea de apartamente nu mai angajeaza agentii imobiliare care sa se ocupe de promovarea proiectelor la evenimentele de specialitate.

„Multi dezvoltatori imobiliari, pentru a face economii, au ales sa isi prezinte singuri proiectele in cadrul evenimentelor de specialitate”, ne-a spus Angelica Iva, reprezentantul ProActive Business Comunication, partener organizator al targului de apartamente Condominium.

In ciuda crizei, exista si dezvoltatori imobiliari care nu fac reduceri de pret, cel putin nu pentru toti clientii, ci doar pentru aceia care stiu sa negocieze. „Reduceri de preturi nu avem. Oricum, suntem flexibili in privinta pretului, o sa gasim o cale de mijloc pentru a ne ajuta clientii”, ne-a spus Raluca Dan, sales consultant al companiei GTC, dezvoltatorul proiectelor FeliCity, Complex Rezidential Colentina si Garden of Eden.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.