Aeroportul ce urma sa fie construit in sudul Capitalei, la Adunatii Copaceni, este considerat de reprezentanti ai ministerului transporturilor un adevarat "tun imobiliar", au spus surse din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

"A fost doar o lauda si nu s-a facut nimic. Nu exista nici macar o lansare a unui studiu de fezabilitate sau alte demersuri pentru acest proiect. La acea vreme s-a vrut sa fie un tun imobiliar", au spus sursele, citate de NewsIn.

Potrivit acestora, noul aeroport care ar fi trebuit construit in sudul capitalei nu are justificare tehnica, economica, sociala. Mai mult chiar, reprezentantii ai MTI sustin ca pentru o astfel de constructie trebuie realizata o lista cu exproprieri de terenuri si un studiu care trebuie efectuat numai de specialisti in aviatie.

Fostul ministru al Transporturilor, Ludovic Orban, declara la inceputul lunii iunie a anului trecut ca Aeroportul din sudul Capitalei ar putea fi construit spre Adunatii Copaceni, la aproximativ doi kilometri de centura localitatii.

Potrivit Wall-Street, municipiul Bucuresti este deservit, in prezent, de doua aeroporturi internationale ambele clasificate ca fiind de interes national si avand ca actionar majoritar statul roman, reprezentat de Ministerul Transporturilor.

Previziunile de trafic efectuate de Organizatia Europeana pentru Siguranta Navigatiei Aeriene (Eurocontrol) rezulta ca, pentru Romania, in perioada 2008-2014 urmeaza sa se inregistreze o crestere medie anuala a traficului aeroportuar de 6,9%, cu o rata de crestere mai mare in zona municipiului Bucuresti.

Locatia viitorului aeroport al Capitalei, contestata de PD-L

Noul aeroport din sudul Capitalei: Umbrela pentru tranzactii si cortina pentru speculatii


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.