Retailerii de electrocasnice isi continua si in acest an migratia spre zonele comerciale amenajate si renunta la spatiile stradale din cartiere, care raman goale, deoarece strategia companiilor, care pana acum se luptau pentru spatiile cu vad, nu mai vizeaza extinderea retelelor, din cauza crizei.
"S-a facut resimtita in ultimul an o tendinta a retailerilor de parasire a spatiilor stradale in favoarea mall-urilor. Fenomenul s-a remarcat si la nivelul operatorilor din domeniul electrocasnicelor, care au trecut printr-un proces extensiv de dezvoltare a retelei, proces initiat cand spatiile comerciale din mall-uri nu erau o optiune comuna”, a declarat pentru Business Standard Oana Iliescu, directorul departamentului de retail din cadrul companiei de consultanta imobiliara DTZ Echi­nox. Ea a mai spus ca mall-urile sunt o alternativa atragatoare pentru multe lanturi de magazine care s-au extins in trecut prin spatii stradale, deoarece ofera suprafete mai mari, flexibilitate in configurarea acestora, trafic sporit si marketing integrat. Spre sfarsitul anului trecut, o serie de spatii comerciale din cartierele bucurestene, ocupate atat de retaileri cu renume, cat si de magazine de imbracaminte sau alimentare, s-au golit.


Despre autor:

Business Standard

Sursa: Business Standard


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.