Datele statistice arata ca in 2008 s-au livrat 250.000 mp in Bucuresti si 80.000 mp in tara (45.000 mp in Arad, 18.000 mp in Timisoara si 16.000 mp in Ploiesti). In Bucuresti, gradul de ocupare este ridicat, de aproximativ 95%, in timp ce in tara, tranzactiile se incheie mai greu deoarece clientii au nevoie de timp pentru elaborarea unei strategii regionale, iar costurile cu deschiderea unui nou punct de lucru, cu noul personal angajat sunt mai mari.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro