Datele statistice arata ca in 2008 s-au livrat 250.000 mp in Bucuresti si 80.000 mp in tara (45.000 mp in Arad, 18.000 mp in Timisoara si 16.000 mp in Ploiesti). In Bucuresti, gradul de ocupare este ridicat, de aproximativ 95%, in timp ce in tara, tranzactiile se incheie mai greu deoarece clientii au nevoie de timp pentru elaborarea unei strategii regionale, iar costurile cu deschiderea unui nou punct de lucru, cu noul personal angajat sunt mai mari.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Test Drive Dacia Spring: am fost și eu hater, dar este perfectă pentru oraș
Sursa: green.start-up.ro
-
Sfântul Ștefan - Primul martir al Bisericii și sărbătoarea sa. Când e Sf....
Sursa: kudika.ro
-
Urări de Sf Nicolae - Cele mai frumoase mesaje și felicitări de Sf Nicolae
Sursa: garbo.ro
-
Investitorii răsuflă ușurați… pentru o zi: Leul, bursa și ROBOR își revin...
Sursa: wall-street.ro