Vanzarile proprietatilor de pe Riviera arata ca cei mai bogati oameni din lume continua sa fie interesati de achizitionarea unor proprietati extrem de valoroase, comportament de consum care, corelat cu o componenta puternic emotionala, influenteaza decizia de cumparare.
Aceasta categorie de consumatori este atrasa de unicitatea unei proprietati, de valoarea de opera de arta a acesteia sau, pur si simplu, vor sa tina pasul cu ceilalti miliardari ai lumii in ceea ce priveste posesiile din categoria de lux.
Este dificil ca o resedinta in valoare de 70 milioane euro, de pe Riviera Franceza (St. Jean Cap Ferrat), cu unsprezece dormitoare, fiecare cu vedere catre superbele peisaje din imprejurimi, sa nu apeleze si la partea emotionala a unui cumparator.
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Musaca de cartofi: rețeta tradițională românească cu un gust desăvârșit
Sursa: garbo.ro
-
Datoria întregii planete a trecut de 320.000 de miliarde de dolari. Care sunt...
Sursa: wall-street.ro
-
Cine a fost Elisabeta Rizea: Eroina căreia Securitatea i-a smuls părul
Sursa: kudika.ro