Cunostintele consultantilor, valoarea lor personala, calitatea raspunsurilor, gradul de implicare in problemele clientilor au fost "afectate" si acestea sunt elemente care vor face diferenta.
“In lipsa unor cunostinte de macro si micro economie si fara a avea in ADN setea de a crea solutii, promovarea oportunitatilor va fi facuta doar de doua – maxim trei persoane din fiecare companie de consultanta. Nu vei mai putea vinde doar pentru ca ai o oferta – corecta sau nu. Va fi nevoie de mai multa munca, mai multa implicare”, a spus oficialul Coldwell Banker.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro