Potrivit reprezentantilor companiei monitorizarea anunturilor imobiliare a fost realizata in portaluri de anunturi generale sau imobiliare dar si in ziare de mica publicitate. Astfel, au fost analizate, prin sondaj, anunturi din toate categoriile segmentului imobiliar rezidential: apartamente, case si vile, terenuri, iar criteriile luate in considerare au fost alaturi de valabilitatea ofertelor, pretul ofertelor si suprafata proprietatilor.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Avertizare OPC: Cele mai multe vopsele de ouă de Paști conțin o mulțime de...
Sursa: wall-street.ro