Noua strategie de lansari a companiei din Redmond isi propune ca in mai putin de un an sa dezvolte sistemul de operare Windows 9. Acest lucru vine in contextul in care Windows 8, desi a beneficiat de un marketing bine pus la punct nu a reusit sa se impuna in primele saptamani de la aparitie, scrie Wall-Street.ro.
Chiar si asa, Microsoft a vandut 40 de milioane de licente Windows 8 in prima luna de la lansare, potrivit unuia dintre sefii diviziei responsabile de sistemul de operare, ritmul fiind mai bun decat la lansarea Windows 7, in urma cu trei ani, insa in urmatoarea perioada de timp risca sa piarda din avant.
Zvonurile despre Windows Blue au aparut aparut in mediul virtual inca din aceasta vara.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tu ce faci cu telefonul tău la finalul vieții lui?
Sursa: green.start-up.ro
-
Vintruvian Estates preia Cramele Mennini și Histria
Sursa: retail.ro
-
Întreabă Orice: Sebastian Burduja răspunde întrebărillor comunității start-up.ro
Sursa: start-up.ro
-
Am închis capitole din viața mea pentru a mă putea bucura de prezent
Sursa: garbo.ro
-
Tehnologiile low-code susțin transformarea digitală
Sursa: futurebanking.ro
-
10 Cărți minunate pentru copii și emoțiile lor
Sursa: kudika.ro
-
IGSU dezminte o informare care circulă pe WhatsApp: instituția neagă o...
Sursa: wall-street.ro