De asemenea, expertii au observat o crestere semnificativa a cantitatii de e-mail-uri daunatoare, de la 3% la 3,9%, aceasta fiind o alta tendinta a anului, scrie evz.ro.
Scaderea fluxului de spam in trimestrul al treilea poate fi justificata, intr-o oarecare masura, prin traditionala scadere a activitatilor de business in perioada verii.
O alta cauza pentru aceasta tendinta este si trecerea treptata a mesajelor publicitare de la e-mail la alte medii, precum bannerele online, retelele sociale, serviciile de cupoane si publicitatea contextuala, mai concluzioneaza specialistii de la Kaspersky. Astfel, in ciuda unei usoare cresteri a activitatii in septembrie, tendinta generala de scadere a frecventei spam-ului a ramas.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
125 de milioane de euro profit pentru BCR în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
BCR anunță o creștere a profitului: creditele pentru companii au fost motorul...
Sursa: wall-street.ro