Cele mai multe discutii s-au purtat pe Twitter, cu 4.067 mentionari.
Cu toate acestea, daca pe Twitter a fost discutia, pe Facebook a fost promovarea. Numarul de afisari generate de catre aceasta platforma au fost de peste 18 milioane. De asemenea, in presa au fost 924 de mentionari ale evenimentului.
2012 a fost un an mai intens pentru cumparaturile online de Black Friday, atat la nivelul vanzarilor, cat si ca popularitate. Black Friday a avut de peste trei ori mai mult aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind mentionat de 3.500 de ori.
De asemenea, Black Friday 2012 a avut de opt ori mai multe impresii estimate decat in anul predent, se arata in monitorizarea Ze List.
Topul magazinelor electrocasnice din punct de vedere al popularitatii
1. eMag
2. Altex
3. Flanco
Citeste si: Black Friday: Site-uri blocate si stocuri epuizate, la cateva ore de la inceperea campaniei
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
65.000 de brazi de Crăciun primesc o nouă viață în campania de colectare a...
Sursa: green.start-up.ro
-
Reduceri MASIVE la Altex: începe campania de Black Friday de iarnă
Sursa: retail.ro
-
Bitdefender cumpără o nouă compania din Asia, activă pe piața din Malaezia
Sursa: start-up.ro
-
Respirația urât mirositoare: Semnal de alarmă pentru boli grave pe care nu...
Sursa: garbo.ro
-
O nouă linie de metrou în București: Va avea 13 stații și va fi construită cu...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 15 bancuri despre sex care te vor face să râzi cu lacrimi
Sursa: kudika.ro