​In trimestrul al treilea s-au vandut pe plan mondial aproape 28 de milioane de tablete, jumatate dintre ele fiind Apple.

In trimestrul trecut s-au vandut 27,8 milioane de tablete, cu peste noua milioane peste valoarea din Q3 2011. Apple a avut 50,4%, cea mai mica valoare trimestriala de la lansarea iPad, explicatia fiind ca multi si-au amanat achizitiile in asteptarea lui iPad mini.

IDC spune ca Samsung a fost marele castigator trimestrul trecut, vanzarile crescand de patru ori fata de Q3 2011 pana la 5,1 milioane unitati. Amazon.com si-a gasit 2,5 milioane de clienti pentru Kindle Fire, in timp ce Asus a vandut 2,4 milioane unitati, iar Lenovo, 400.000.

Marea diferenta in cifre tine si de faptul ca Samsung a atins o cota fara precedent - 18,4%, scrie hotnews.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.