In trimestrul trecut s-au vandut 27,8 milioane de tablete, cu peste noua milioane peste valoarea din Q3 2011. Apple a avut 50,4%, cea mai mica valoare trimestriala de la lansarea iPad, explicatia fiind ca multi si-au amanat achizitiile in asteptarea lui iPad mini.
IDC spune ca Samsung a fost marele castigator trimestrul trecut, vanzarile crescand de patru ori fata de Q3 2011 pana la 5,1 milioane unitati. Amazon.com si-a gasit 2,5 milioane de clienti pentru Kindle Fire, in timp ce Asus a vandut 2,4 milioane unitati, iar Lenovo, 400.000.
Marea diferenta in cifre tine si de faptul ca Samsung a atins o cota fara precedent - 18,4%, scrie hotnews.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro