Numai 13% dintre cei 1.004 americani chestionati au declarat ca au incredere in Facebook in ceea ce priveste datele confidentiale, in timp ce 59% spun ca au foarte putina incredere sau nu au deloc incredere in compania lui Mark Zuckerberg.
De asemenea, 83% dintre cei chestionati au declarat ca nu acceseaza aproape niciodata reclamele de pe Facebook.
In plus, 54% dintre subiecti au spus ca nu s-ar simti “in siguranta” cumparand produse de pe Facebook, potrivit gandul.info.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro